جدول رده بندی 2013، شاهد جا به جایی های دیگری نیز بود و علاوه بر اپل که به جایگاه اول صعود کرد، گوگل نیز موفق شد با پشت سر گذاشتن IBM و Coca-Cola جایگاه دوم را نصیب خود نماید.

در حالی که بسیاری از کارشناسان، اپل پس از استیو جابز را محکوم به شکست می دانستند، گویا این کمپانی در حال بازگشت به روزهای خوب خود است. در حال حاضر ارزش برند اپل نسبت به زمان مشابه در سال 2012 معادل 28 درصد رشد داشته و ارزش برند گوگل نیز رشد 34 درصدی را تجربه نموده است. هر چند امسال اپل بر اریکه قدرت تکیه زد، اما سایه سنگین گوگل را در فاصله کوتاهی از خود احساس می کند و بعید نیست گوگل در سال های آتی و با توجه گستره نامحدود سرویس هایش، اپل را نیز پشت سر بگذارد.